Poslední kontrola po ortognátní operaci

prosince 06, 2017

Jen rychlý update ohledně mých čelistí a železa, o které jsem zchudla.

     Poslední kontrola proběhla půl roku po operaci a pár týdnů po poslední rehabilitaci. Na poslední rehabilitaci jsem nedorazila, jelikož jsem byla nemocná a poté zapomněla na tak dlouhou dobu přijít, že už mi bylo trapné se tam po dvou měsících objevit.
Klasicky jsem vešla do VFN, chvilku si poseděla v čekárně, vzal si mě pan doktor Šebek a jakmile jsem předala informaci od ortodontistky, že háček ani šrouby už k ničemu sloužit nebudou, došlo k jejich vyndání.
     Měla jsem strach z kdovíjaké bolesti, ale díky umrtvení jsem necítila vůbec nic, snad ani vpich injekce s umrtvovací látkou. Hezky mi odšrouboval šroubky, které jsem si následně odnesla domů jako připomínku ne zrovna příjemného období. Za háček se jen zatáhlo a byl venku.
    Nakonec jsme se s panem doktorem ještě domluvili, že přijdu až mi sundají rovnátka, což proběhne v lednu.
     Co se týče bolesti poté, tak den, maximálně dva, jsem měla nateklý horní ret, což mi v ničem nebránilo, maximálně nedoporučuji pít alkohol nebo cokoliv, co by vás mohlo štípat v rance od háčku.
   Můj pravý čelistní kloub je stále takový ztuhlý, ale nejde o nic, na co bych během dne nezapomněla.
     Snad pro ty z vás, které ortognátní operace čeká, půjde o (v rámci možností) příjemnou zkušenost a bude o vás postaráno tak dobře jako bylo o mě.

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images